Jak spędziłam tłusty czwartek

Wczoraj nic nie dodałam i aż mi dzisiaj głupio. Powiem szczerze wpadłam w jakiś trans odnośnie organizacji, szykowania i szukania, ale może od początku...

Jakoś koło 12 przyszedł Filip i zaczęliśmy świętowanie tłustego czwartku (tak, jedliśmy pączki na potęgę, piliśmy wino, potem jedliśmy popcorn.) Oprócz tego wczoraj mieliśmy 19 miesięcy związku, a dzisiaj 2 tygodnie narzeczeństwa (taka tam pierdoła 😀). Filip zajął się organizacją rejsu, a ja postanowiłam rozpocząć poszukiwania wymarzonego fotografa
i kamerzysty. Sama bym na to nie wpadła zapewnę. Od razu po zaręczynach postanowiłam zaopatrzyć się
w organizer ślubny. Trochę poszukałam w internecie i wybrałam ten: https://www.organizer-slubny.pl/
Moim zdaniem jest rewelacyjny i szczerze go polecam!

źródło https://www.organizer-slubny.pl/


Ostatnio też podczas oglądania sukien ślubnych wpadłam na stronę https://wedding.pl/. Jest tam mnóstwo sukien ślubnych, ale nie tylko. Okazało się, że strona jest bogata w oferty fotografów, kamerzystów, DJ, wodzirejów, makijarzystek, fryzjerek itp. Wszystko można dodawać do obserwowanych - ulubionych. Wszystko zbiera się
w jednym miejscu - fotograf oddzielnie, suknie ślubne oddzielnie. Poruszanie po stronie jest bardzo łatwe i intuicyjne. Oprócz tego jest organizer ślubny więc jeżeli nie chcesz wydawać pieniędzy na papierowy śmiało można korzystać
z tego oferowanego na stronie wedding.pl

Fotografa wybierało mi się łatwiej. Pewnie z racji mojej pasji i tego, że wiem już doskonale jakie zdjecia i styl lubię. Jednak dalej mamy dużo zagwostek. Jest kilku, których jestem gotowa brać od zaraz, ale jak zwykle pojawia się problem - przekraczają nasz planowany budżet.

Z kamerzystą było podobnie. Jest kilku fantastycznych, ale znowu chcą więcej niż chcieliśmy dać. Tak teraz wahamy się co zrobić, ja szukam dalej, bo Filip powiedział "Ty się zajmij fotografem i kamerzystą - znasz sięna tym". Znam się, ale nadal mam problem! Oczywiście nie jest tak, że mi w tym w ogóle nie pomaga, bo jak coś znajdę ciekawego to się interesuje i próbuje pomóc.

Może czytają tego bloga jakieś Panny Młode, które ten etap mają za sobą i mogą polecić fotografa lub kamerzystę? Albo ktokolwiek z was zna kogoś takiego? Napiszcie w komentarzu!

Ja pewnie jeszcze dzisiaj się odezwę ... Przeskoczyłam jeden ważny temat czyli zaręczyny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ta jedyna, wymarzona!

Ślubu w czerwcu nie będzie!

Zaproszenia ślubne