Kilka słów o mnie i po co ten blog

Cześć!

Mam na imię Julka - tak naprawdę Julia, ale strasznie tej formy nie lubię :)

To mój pierwszy w życiu blog, więc trochę się denerwuję czy to co piszę będzie w ogóle dało się czytać, ale mam nadzieję, że tak.

Skąd ten blog? Nadszedł w końcu ten moment kiedy mogę zacząć przygotowania do ślubu. Dzisiaj jest do niego dokładnie 500 dni! Chociaż nie o tym teraz, najpierw wypadałoby się przedstawić.

Tak jak już pisałam jestem Julka. Mam 21 lat. Studiuję surdopedagogikę na APS w Warszawie. Moją największą pasją jest żeglarstwo. Interesuję się również fotografią, kocham śpiewać. Uwielbiam też organizować. Co? Tak naprawdę wszystko co się da! Od kilku lat organizuję obozy żeglarskie dla dzieci, organizuję wyjazdy dla przyjaciół, imprezy. Dlatego czuję, że ten czas będzie dla mnie rajem! Najchętniej wszystko zrobiłabym przy tym weselu sama.

Jeszcze co do powodu powstania tego bloga. Uwielbiam pisać. Prowadzę na facebooku stronę klubu żeglarskiego,
w którym działam. Podobno posty, które tam udostępniam są całkiem fajne w odbiorze. Na pewno to skłoniło mnie do tego bloga. Poza tym pisałam ostatnio z pewną dziewczyną, która powiedziała, że niedługo rusza z blogiem i będzie opisywać jak sama sobie szyje suknię ślubną. Mam nadzieję, że się z wami tym blogiem podzielę jak powstanie!

Przygotowania do ślubu są z pewnością ciężkie. Szczególnie kiedy chce się zorganizować wesele w plenerze, za jak najmniejszą cenę. Szukanie tych wszystkich informacji, o których już mój mózg się lasuje zabiera mnóstwo czasu, trochę z pewnością męczy, ale mi sprawia radość. Będę się z Wami (o ile ktoś to w ogóle będzie chciał czytać 😃) dzieliła tym co znajduję, gdzie czytam, co polecam itd. Mam nadzieję, że będzie Wam on pomocny kiedy nadejdzie dla Was ten szczególny dzień, albo chociaż miło spędzicie czas czytając moje wpisy.

Tytuł bloga "i ona taka w tej białej sukience" też nie jest przypadkowy. Jest to bowiem fragment szanty "biała sukienka". Chociaż wszystko po kolei... :)

Na pewno też opiszę moją historię jak doszło do tego, że jestem teraz narzeczoną tego faceta, a nie innego. A uwierzcie, jest co pisać! Znamy się 11 lat!!

Proszę dajcie znać co myślicie o moim pierwszym wpisie. Może coś powinnam poprawić? Jakieś podpowiedzi? Możecie odpowiedzieć na ankietę, będę bardzo wdzięczna!

Komentarze

  1. Julka, robisz to co kochasz i widać to po Twoich wpisach, jak dla mnie jest świetnie, czkeam na kolejne wpisy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra, jestem pod wrażeniem. Powodzenia i czekam na dalsze informację :) Ps. Ola ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ta jedyna, wymarzona!

Ślubu w czerwcu nie będzie!

Zaproszenia ślubne